.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيشنهاد 300 مصوبه گيلان در سفر سوم دولت

استاندار گيلان گفت: 300 مصوبه پيشنهادي در سفر سوم هيئت دولت به گيلان در موارد مختلف تهيه شده كه 94 بند آن اختصاص به كارگروه فرهنگ استان دارد و شامل 232 طرح و پروژه فرهنگي است.

روح‌الله قهرماني چابك ظهر امروز در جلسه كارگروه اجتماعي و فرهنگي استان در سالن اجتماعات استانداري گيلان سفرهاي استاني هيئت دولت را نتيجه‌بخش دانست و اظهار داشت: براي اينكه از نتايج اين سفرها به خوبي بهره‌مند شويم بايد از راهكارهاي درست استفاده كنيم.
وي با بيان اينكه سفرهاي استاني همواره پربركت بوده است، افزود: از دو سفر نخست و دوم هيئت دولت بهره‌هاي زيادي در گيلان برده شده است كه اگر اين امر صورت نمي‌گرفت جزو استان‌هاي محروم مي‌شديم.
استاندار گيلان برقراري ارتباط مستقيم رئيس جمهور با استان را از نتايج مثبت سفرهاي استاني هيئت دولت عنوان كرد و گفت: در اين سفرها تصميم‌هاي درست گرفته مي‌شود و حرف‌هاي مسئولان استان را براي دولتمردان و رئيس دولت قابل فهم مي‌كند.
وي اين موارد را از نكات خوب سفرهاي استاني ذكر و افزود: بايد بدانيم براي چه كاري منصوب شديم و در حفظ امانتي كه در اختيار داريم، بكوشيم و آن را به اهلش بسپاريم.
قهرماني‌ چابك ادامه داد: بنده به عنوان يك گيلاني و ايراني آگاه به مشكلات و مسائل، مي‌دانم كارهايي كه امروز در گيلان انجام مي‌شود روزي آرزوي مردم اين استان بود.
وي با اشاره به اينكه در دو سفر گذشته دولت بسياري از پروژه‌هاي مصوب شده به بهره‌برداري رسيده است، بيان داشت: سفر سوم دولت فرهنگي بوده و مسائل فرهنگي بسيار برجسته ديده شده است ولي اين امر بدين معنا نيست كه به ديگر امور پرداخته نشود.
استاندار گيلان با بيان اينكه مشكلات پروژه‌هاي فرهنگي گيلان از قبل مطرح شده است، افزود: رئيس جمهور يك ارزيابي از اين پروژه‌ها به عمل مي‌آورد.
وي با اشاره به پيشنهاد پروژه‌هاي فرهنگي گيلان در سفر سوم دولت اظهار داشت: ترويج فرهنگ كارآفريني، طرح روحاني در مدرسه، كمك به باسوادي گروه سني 10 تا 49 سال در گيلان و تاسيس خانه‌هاي فرهنگ وابسته به آموزش و پرورش از جمله اين پروژه‌هاست.
قهرماني ‌چابك تشكيل دبيرخانه استكبارستيزي كشور در گيلان، گفتمان اسلامي در سطح مدارس، ايجاد نمايشگاه سالانه فعاليت‌هاي قرآني و ايجاد نخستين رصدخانه را از ديگر پروژه‌هاي پيشنهادي سفر سوم بيان كرد.
وي همچنين فراهم شدن زيرساخت مهمان‌پذير راهيان‌نور در خوزستان و تدوين برنامه جامع گردشگري را از ديگر پروژه‌هاي پيشنهادي براي سفر سوم دولت ذكر كرد.
قهرماني‌ چابك خاطرنشان كرد: طرح توسعه بقاع متبركه از جمله آقا سيدجلاالدين اشرف (س) در آستانه اشرفيه، امامزاده ابراهيم و اسحاق (س) در شفت، امامزاده هاشم، سيداحمد تالش محله لنگرود نيز از ديگر پروژه‌هاي سفر سوم است.
وي كمك به احياي راديو تجارت، بررسي نقش گيلان در هشت سال دفاع مقدس، كمك به طرح ايثارگران، اجراي طرح فرهنگي ‌ورزشي در طرح هادي و تهيه سي‌دي بازي‌هاي رايانه‌اي از مشاهير و مفاخر گيلان را از ديگر پروژه‌هاي پيشنهادي سفر سوم عنوان كرد.
استاندار گيلان اضافه كرد: تهيه اطلس تصويري و اطلس فرهنگي و گردشگري در قالب سي‌دي، طرح جامع سفيران بصيرت، سلسله همايش‌هاي انتظار، به‌كارگيري روحانيون، ترويج انديشه ولايت و تجليل از شهدا و ايثارگران گيلان از ديگر پروژه‌هاي پيشنهادي سفر سوم است.
وي توسعه مراكز قرآني، ايجاد باغ‌هاي قرآني شامل انجير، انار، سيب و ديگر ميوه‌هاي قرآني، ساخت تنديس ايثار و احداث مقبره‌ علما را از ديگر عناوين پروژه‌هاي پيشنهادي سفر سوم بيان كرد.
قهرماني ‌چابك با بيان اينكه 300 مصوبه پيشنهادي در سفر سوم هيئت دولت در موارد مختلف تهيه شده است، افزود: 94 بند مصوبه اختصاص به كارگروه فرهنگ استان دارد.
وي اظهار داشت: اين مصوبات شامل 232 طرح و پروژه فرهنگي با پيش‌بيني يك‌هزار و 152 ميليارد تومان است.
قهرماني ‌چابك سفر سوم هيئت دولت به گيلان را در چند روز آينده اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.